Sjuk idag igen -.-

Tråkigt men sant :/

Min feber är tydligen här för att stanna :/ Klockan 9 hade jag 38,2 grader och det är tydligen ganska mkt för på morgonen brukar febern gå ner :/ Får se hur det blir senare idag men nu är klockan snart 11 och det känns som om febern har gått upp ytterligare :s

Får se vad som händer idag, det blir väl att fortsätta kolla på Desperate housewives och kanske plugga lite NO eftersom jag antagligen får göra provet nästa vecka (-.-) Tydligen var det skitsvårt! :o Så jag är lite närvös :p



Dagens planer:
 • Vila mig
 • Kolla runt på olika bloggar
 • Sova
 • Kolla på Desperate housewives säsong 4&3
 • Plugga lite NO

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0