Asså lite ångest? xd

Nu har jag ångrat mig...

Jag skulle ha önskat mig moppe i födelsedagspresent xD Nu har jag riktigt lust att ha moppe :P Tänker önska mig det i julklapp ;P Haha xD Lite sent men bättre sent än aldrig ;)

Hanna ska ha en rosa :D Jag vill också ha en rosa ;P<3


Den här är ju ascool ju :D En sån där "vanlig form" (sorry, kan inte alla "moppe-termer" xD)
I en rolig färg också ;)
Rosa är den finaste färgen<3


Asså, den här är ju också ascool ;D Lite sötare tkr
jag nog ;P
Jättefin<3

Asså jag tkr att vita moppar är jättefina också :) Så det hade varit Helt okej
med en vit också ;D<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: HANNA

vart hitta du den första :O <3

2009-10-25 @ 18:09:24

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0