En söndag med plugg -.-

Idag blir det plugg o One tree hill -.-
One tree hill får ett: :D<3 medans pluss får ett: -.-! Haha xD

Jag har OTROLIGT mkt att göra! :o
Svenska; göra klart frågor till måndag (imon)
• Engelska, läsa o översätta en text, göra frågor tills onsdag
• NO, skriva klart min text, någon gång i veckan xD (satsar på imon ;))
Matte-prov :s Tills på fredag

Så jag får väl plugga som jag aldrig gjort förr xD Har väldigt mkt att göra på matten också eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan :S Så medans alla har kommit till typ diagnosen så är jag typ 5 sidor bakom :S Men jag klarar det ;))

Sedan blir det One tree hill ikväll med :) Säsong 7 börjar fast jag har redan kollat alla avsnitt :P Men jag är en sådan person som kan kolla på samma avsnitt over and over again (a)


Erkänn nice ;P<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0