Hann inte lägga in :/

Asså!

Jag skulle ha lagt in ett inlägg igår om min shopping i Helsingborg men datorn var helt konstig så jag sket i det xD
Men jag lägger upp en bild nu ;))


• Tröja, H&M, 149 kr
• Jeans-tights, Vero Moda, 359 kr
• 2 bh (en vit o en rosa), H&M, 149 kr/st
• Necesär, Indiska, 59 kr

Ganska nöjd är jag ;) fast det blev inte någon jacka :// Hittade en skitfin men den var lite för dyr :P Men ska ner till stan med mamma någon gång i veckan så det blir nog en då ;D

Idag ska jag till Gekås :)) Kulkul! Men sedan ska jag också göra min franska-läxa o min engelska-läxa :S Massa glosor o shit :((

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0