Har pluggat lite nu -.-

Har pluggat lite engelska o matte så jag tar en liten paus :P

Har varit i skolan idag. Vi hade musikredovisning :o Gick väl hyffsat ;P Men jag sjunger sämst på hela skolan xD
Alfred skrämde mig med en spindel :O Tydligen såg det jätteroligt ut men det var det inte ;P
Sedan så blev det helt konstigt på engelskan xD

Fanny: Vilken är du på? (Hon frågade Henke vilken fråga han var på)
Henke: Jag eller du? (xD Det var nu det blev konsigt! Han menade att säga: Jag eller Rebecca? Så pekade han på mig xD)
Fanny: Du!
Henke: Jag?

Haha det var typ bara kul för mig o Henke för Fanny vet jag inte ifall hon fattade när vi försökte förklara det igen xD Jaja :P


Ytterligare en kändis (Katy Perry) som bär The blondes kläder ;P

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0