Hemma from my other home ;P

Nemen kom hem från Skällinge och Hanna för en stund sedan ;)

Vi åkte vid 10 ner till stan tillsammans med Julia :) Hon åkte dock iväg vid 12 så jag o hanna väntade på Lotta och Amanda en stund, vi gick lite på stan tsm med dem och sedan åkte vi hem till dem i Skälline :) Vi typ fikade, åt mat och pratade lite och sedan gick jag o Hanna ut. Jag halkade på gruset och blev lite blöt längst hela benet xD Lotta körde ifatt oss o skjutsade oss till affären där vi promenerade till skolan. Vi satt där och gick sedan och köpte 7 klubbor (a) Sedan träffade vi någon person och sedan kom Nellie :D
Vi stod utanför skolan en stund, sedan gick Nellie hem :/ Jag och Hanna gick till våran favoritplats i Skällinge; Busskuren<3 Hehe ;P Där satt vi en stund tills Lillen och hans kompis kom, dom skulle sedan åka hem och byta om sedan skulle dom gå till oss igen. Efter typ 3 min elr nått så kom min pappa som skulle köra hem oss xD Vi åkte till Hannas hus för att släppa av henne, sen åkte vi tillbaka och jag tror att dom satt och väntade på oss xD Haha!! Det hade varit lite roligt ifall det var dem ;P

Sedan körde jag o pappa hem till Varberg ;P Plötsligt så körde min pappa lite fel och jag fick för mig att vi var påväg till håsten och då fick jag den brillianta idéen: Vi åker till donken! Det tkte min pappa faktiskt var okej så vi åkte dit ;) Glad blev jag och nu sitter jag här :)

Imon ska jag till min mormor o morfar i falkenberg, jag ska köpa nya skor! :D Uggs blir det igen ;)<3


Favoskor<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0