Längtar tills julen...<3

Jag är, som ni kanske vet, lite jul-tokig av mig :P

Jag såg att det gick en julfilm på 5:an nu och då kom jag och tänka på alla jul-filmer :)) Jag har 2 filmer som jag alltid kollar på på julen ;D En av dem tittar jag bara på för att det gör jag alltid på julen (xD) men den andra tkr jag är jättecharmig :)


The Grinch
Asså, jag tkr inte om den här filmen så mkt men den är också lite charmig: berättaren rimmar ju allt han säger :D Det tkr jag är jättemysigt ;) Och det är så roligt att staden är så färgglad och annorluna ;D Taylor Momsen är ju jättesöt som den lilla flickan också :D



Eloise at christmastime
Supersöt film ju! Älskar att Eloise's nanny hjälper henne och en massa sånt :D Och slutet är också fint ;) En rolig film, okej den är lite lik andra filmer; En hyperaktiv liten flicka som ska rädda julen! Men jag gillar den ändå ;) + Det är en jättesnygg kille i den! :D

Han är dock snyggare i filmen ;P<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0