MÅSTE göra klart den!

Kollade nyss på Tamsans (;P) blogg (a)

Hennes Zlatan-vägg är skitsnygg ;) Och jag kan ju inte vara mkt sämre än henne :P Så på höstlovet, helst till helgen så ska jag göra klart min Zlatan-vägg :) Jag tog ner alla bilderna i tisdags, satte upp 9 (!) bilder och sedan tog orken slut xD Jag typ däckade i min säng till Desperate housewives :P Så jag gör det nog på lördag! :D

Imorgon ska jag sova över hos hanna i skällinge, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något ;)
Sedan är det höstlov!! :D
Shit så skönt asså! Jag orkar verkligen inte med skolan just nu -.- Jag har matte-prov imorgon (igen :s) Och som ni kanske vet så är inte matte mitt starkaste ämne: det är nämligen ett av mina sämsta ämnen -.- Men jag får väl göra så gott jag kan :// För sedan är det ju höstlov! :D<3


You always makes me smile♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0