Ny mobil snart kanske ? :)

Funderar på att köpa ny mobil till jul!

Ska nog göra det också ;) Är väldigt trött på min touch-mobil, den är inte spc bra heller :s Den stänger av sig ibland utan anledning, den är seg och ibland så hackar den, ibland funkar inte touchen och massa sånt :s Så det blir nog en ny kanske nästa år i januari elr om någon månad ;P

Så det blir bra :) Men jag vet inte vilken jag ska köpa :/ Jag är säker på att det blir en Ericsson, typ den ända som är bra ;) Men annars vet jag inte! Ingen med touch iallafall!! ;D Men jag vet inte om jag vill ha en uppvikbar, längesen jag hade det ;) Kanske en ny uppstjut? Får se ;) Men jag har kommit fram till att den inte får vara dyr ;P Jag är ganska bra på att ta sönder och tappa bort mina mobiler :P Men jag lägger upp några nu :)


Sony Ericsson U100i Yari
2 519 kr
Har faktiskt aldrig sett den här, vet inte någon
som har en sån här :) Men den är ganska cool
ändå tkr jag ;)

 
Sony Ericsson W508
1 919 kr
Den här är jag ganska sugen på :) Min faster
har en liknande men med en blomma på :) Skitfin
är den ;) Men isådana fall blir det en vit tror jag ;)


Sony Ericsson C901
2 659 kr

Den här har min kompis Hannas mamma och
den är så himla fin! :D Rosa o allt ;) Skitfin är
den :D


SonyEricsson W890i
2 190 kr
Den här är jag kär i<3 Har velat ha den sedan för ett
år sen elr nått ;P Tkr att den är så himla fin :) Finns
typ ingen finare :)<3


Sony Ericsson W302
1 049 kr
Den här skulle jag egentligen köpt när jag köpte min LG men
den fanns ingenstans :s Asså, när jag ska köpa något så är allt
emot mig xD Men iaf, den här tkr jag är lite söt o inte alls dyr ;)


Sony Ericsson W980i
2 890 kr
Den här har en kompis, jättefin är den faktiskt ;) Walkman har
den också så den här är nog gansla bra har jag hört ;)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: HANNA

HAHAHAH hannas mamma(HHHH)

2009-10-30 @ 22:58:54
Postat av: elin berndtsson :)

jag har w890i :D:D:D:D<3

2009-11-01 @ 17:53:14
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/
Postat av: elin berndtsson :)

jag har w890i :D:D:D:D<3

2009-11-01 @ 17:53:27
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0