Rebecca - Blondin, brunett elr rödtott? (a)

Jag undrar vilken hårfärg jag passar bäst i...?


"Naturligt"-blond, kanske? :) Jag tkr att detta är väldigt
fint, lite ljusbrunt o blont blandat :)

Platina-blont kanske? (a) Asså jag tkr att den här
hårfärgen är så himla fin! :D Okej, jag kanske inte
passar i den men skulle gärna vela testa det :)
aniston.jpg image by hesjustaboyimjustagirl
Lite ljusbrunt kanske? (a) Den här färgen, fast lite
ljusare, har jag egentligen. Okej, det är en aning
ljusare xD

Mörkbrunt hår? :s
Nej, tror inte det :/ Har haft typ den här hårfärgen och tkte inte
om den spc mkt :S Men Lindsay Lohan passade i den ;)

Okej, svart hår kmr jag aldrig att testa xD Men bara för att det
är kul så hade det varit lite roligt att testa (a)

Rött hår passar på vissa, tex Ashley Simpson ;) Men jag
skulle nog aldrig passa i den xD

Ciao♥

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0