Drömmer mig bort.... ♥

Jag ÄLSKAR att åka på semester! (Okej, vem gör inte det? xD)

Och jag är en sån som helst åker på Solsemester och skippar Skidresan (a) Har aldrig åkt skidor (okej, en gång med skolan som inte var så lyckad, kunde inte bromsa elr svänga (a) ) och jag tänkte jag inte ändra på heller ;)
Jag kan kolla på fritidsresor & ving & apollo och alla hemsidor i timmar :D

Vi har funderat på ifall vi ska åka någonstans, kanske spanien till jul eller grekland till sommaren? :) Men typ alla vet redan vart jag vill: Thailand♥
Thailand är verkligen den vackraste platsen på jorden! Vad mer kan man önska? Varmt väder, vackert och blått hav, suverän shopping och gästvänligt befolkning! Kan det bli bättre? Nej tror inte det! ;)

Så jag ska besöka Thailand ganska många gånger i mitt liv men mamma o pappa o jenny vill inte dit så det blir väl inte :/ (a)





Thailand är mitt paradis♥

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0