Har inte gjort det men nu gör jag det! :D

Jag tror inte att jag har uttryckt min kärlek för Chihuahuor så nu gör jag det! :D

Jag tycker att chihuahuan verkar vara en sån fin o snäll hund. Jag vet att den skäller på folk o hundar den inte känner men efter en stund så hoppar den upp i knät på en :)
Jag vill verkligen ha en chihuahua, och det är en av mina framtidsplaner att skaffa en :D Jag föreställer mig att ha det som Stina Lee xD

Men chihuahuor har sedan jag kanske var 7,8 år (?) älskat över allt annat och det har varit min favorithundras för det :)



Jag ska ha en långhårig cream/vit-färgad, en creamfärgad korthårig och en nästan svart korthårig :) Jag sa innan att dom skulle heta Gucci, Prada och Dior men jag tror jag skippar det xD Men jag ska åtminstonde ha 2 ;D


Ungefär så ska den se ut ;) har jag bestämt (a)


Fy fasen asså! Detta är min favorit-färg o allt annat sånt ;)
Det är ett måste att det typ ska se ut så här ;)


:D Så himla söt!!!<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0