Igår kväll!

Igår var det ju skola igen :S

Men Tamara var tillbaka! :D
Vi gjorde inget spc tror jag va ? :S eller jo, jag o Elin började på varsin väska (a) Så nästa fredag blir det hemkunskap vilket jag verkligen SUGER på!

Efter skolan åkte jag ner till stan med tamara o vi träffade lisa. Vi skulle kolla på något konstigt som tamara ville kolla på så vi gick o köpte frapino o sedan väntade vi i gallerian tills vi fick reda på att vi hade missat det xD Tamara blev lite halvt sur men jag o lisa sket i det ;D

Sedan gick vi till Gina o jag fick ett samtal i panik av Hanna!
Hanna:
Asså Rebecca vafan! Du måste hjälpa mig!
(jag får lite panik xD)
Jag: Vad har hänt?!
Hanna: Asså, jag skulle ta ut pengar från mammas kort o automaten svalde kortet!
Jag: VA!? Har du ringt Susanne?!
Hanna: Ja! Hon ska ringa banken men nu får jag ju inte mina skor!

xD Haha, hanna skulle få likadana skor som mig (a) Det var det som var det hemska tyckte hon xD

Jag hittade en go parfym som jag såg på The voice i morse: Carolina Gynnings Go Girl! Jag gillar henne på något sätt, hon vågade vara ärlig om sitt tidigare liv i sin första bok Ego Girl tillexempel :)


Så detta blir nästa shoppingen! ;D



Ikväll ska jag sova hos Hanna, i skällinge. Får se hur det blir, vi ska nog ut en stund o träffa massa :) Blir nog bra ;D
Sedan på söndag får jag göra klart mitt engelska arbete :S

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0