Liseberg idag :D

Idag blire Liseberg ;D

Jag o min familj+fanny o hennes familj ska till Liseberg :) Det blir nog kul men jag ska ABSOLUT inte åka den där Uppsvinget, det är en sak jag har lovat mig själv att aldrig göra xD

Imon blir det att göra mina läxor :/ Jobbigt o tråkigt men detta måste göras:

• Engelska-redovisning: Träna - tills på onsdag
• Svenska-redovisning: Skriva klart och Träna - tills på måndag
• Franska-prov: Träna!! - tills på tisdag
• Matteprov- Träna som jag aldrig gjort förr!! - tills på fredag
• Hemkunskaps-läxa: Laga mat, handla o skriva :S - tills på fredag

Så det är bara torsdag som jag inte har någon läxa tills :S Får väl se hur det går men hoppas att det går bra ;)



Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0