SKOR!!

Som ni kanske vet så är jag en ANING beroende av skor (a)
Så nu har jag kollat runt lite, på topshop h&m, Nelly och din sko :) Detta hittade jag ;D


Topshop.se
Pris £
80.00
Jag tycker att dessa skorna är jättesöta! Lite annorlunda i färgen, ett
par som jag mer än gärna skulle vela äga ;)


Topshop.se
£
80.00
As coola ju! Ett par sånna skor som man typ använder vid ett
tillfälle, men jag kan inget annat än att älska dem! :D Lite annorlunda,
lite snyggare ;)

Highland SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM
OBS! Vet inte ifall bilden syns!
Nelly.se
249 kr
Jättefina skor ju! Jag fick syn på dessa skorna på Fokis.se, älskar hennes
kläder och skor! Skitfina!

Brussels SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Nelly.se
349 kr
Så himla vackra! Ett par svarta och enkla som
passar snyggt till träklacken! Aldrig att jag hade
sagt nej till dessa!

Jordan SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Nelly.se
399 kr
Haha, ni hade kanske inte anat att jag skulle
lägga upp dessa, elr hur? ;)
Men dom är ju ascoola! Kanske inte ett par
som jag hade gått och köpt sådär som jag tänkte:
Åh dessa ska jag använda alltid! Men dom är ascoola
;)

Felicia SEK 1199, Friis&Co - NELLY.COM
Nelly.se (Friis&Company)
1199 kr
Shit asså! Behöver jag säga något?! :o

Istanbul SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Nelly.se
399 kr
Nice price! ;) Love them!!!<3

Ciao<3

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0