Stan med Tamsan o Fanny ;D

Skolan idag som vanligt..

Det hände inget spc tror jag? Skrev typ klart hela mitt Engelska-text men ska skriva en annan grej också xD Sedan hände det inget annat tror jag (a)

Efter skolan så åkte jag tamara o fanny ner till stan. Vi satte oss på Blå dörren o åt baguet (stavning? xD):D
Sedan skulle fanny o alice kolla på någon dans så hon fick gå :( Sedan gick jag o tamara till Bik bok för att träffa fanny o alice igen xD
20 kronor på allt i affären!! Sedan gick jag o tamara för att möta min pappa. Vi köpte ÄNTLIGEN ett rygg-stöd :D Så himla skönt är det nu!! :D

Min nästan dagliga rygg-rapport kommer nu ;D xD

Jag hade som ondast igår, lika ont har jag idag xD Jag kan inte gå upprätt o det värker o är keligt :S Men nu har vi köpt ett typ stöd så vi får hoppas att det blir bra ;D


Typ ett sånt här fast inte likadant ;)

Ciao<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0