Bästa humöret på länge!

Den här veckan har varit så otroligt bra!

Jag har varit på så jättebra humör! :D
Okej, igår var jag en smula överenergisk på matten och på rasten men det är bättre än att vara trött o sur ;p
Jag har gått runt o sjungt på sången "Don´t stop me now" av Queen, eftersom vi har den låten i vår musikal, hela dagen igår o idag x'd Jag drar med mig allt folk till en gladare plats ;D Okej, vissa tycker kanske det är lite jobbigt att jag typ bara sjunger en låttext nämligen: "I wanna make a supersonic man out of you" eftersom det är nästan bara den texten jag kan o tycker bäst om men jag kan lova er att jag äger FETT på den låten ;)

Den gör mig glad :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0