Bloggtorka!

Jag vet att jag inte har skrivit på 2 dagar men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om!

Jaja, igår hände inget spc tror jag? :) Jag typ läste pyttelite i min bok efter att ha kommit hem från Tamara :) Sedan så gjorde jag typ ingeting på hela kvällen, men till mitt försvar så hölls jag vaken ganska länge den natten av Tamara o Fanny ;p Fråga inte vad dom gjorde... ;pIdag var jag i skolan, första skoldagen på veckan :p
Detta hände idag :)
• Första lektionen på veckan (som alltid :p) var so, men jag typ struntade i SO:n för jag skulle byta gymnasieval x'd Men mer om det sedan ;)
På svenskan kollade vi på ytterligare en film -.- Bara 2 eller 3 kvar nu ;p
Matten orkade jag inte med x'd Jag blev sjukt trött den lektionen och gick runt lite på skolan (a)
• Jag skulle ha läst i min bok på målpasset men det blev inte :p Massa prat istället :)
• Vi visade upp vår braiga dans till låten Don´t stop me now som uppskattades väldigt mkt (säger vi!) ;p

Efter skolan skyndade jag mig hem och åt en muffins :) sedan skyndade jag o Tamara till skolan för att hämta hennes böcker och sedan drog vi vidare till sjukhuset. Jag tog lovmoderhalscancer-sprutan vilket inte gjorde så jätteont faktiskt (y)
Vi cyklade sedan ner till friskvågen och tränade sjuktbra! Jag börjar bli mkt starkare nu ;)


 


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0