Har nu kommit hem!

Kom hem för typ en timma sedan men har inte orkat blogga förrens nu.

Jag o tamara cyklade ner till friskvågen där jag märkte att jag glömt både mina skor o min bikini -.- men det löste vi (y)
Sedan när vi skulle gå upp till själva gymmet så var vi så trötta att vi bara tränade en väldigt liten stund x'D Sedan cyklade vi upp till Mignon och åt Kycklingpanini ;D

Nu har jag läst min VeckansNu som jag fick idag! :D Mkt kärlek till det (y)
Fick också hem mina kort idag, de blev riktigt fina :) Ska se om jag orkar sätta mig med dem ikväll och sätta in dem i album ;)
Får också se ifall jag orkar möblera om x'D Kanske gör det om en stund? (A) Får städa upp lite först ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0