Här sitter jag...

...och ojar mig över 2 saker!

Jag vet att man inte ska sitta och "tycka synd om sig själv" men nu måste jag det :o
1. Mitt hår! Mitt hår är helt otroligt hemskt just nu! Inte för att jag inte har plattat det (vilket jag inte har gjort spc mycket idag) men det är så otroligt slitet, kort (kommer bli önnu kortare när jag klippt mig) och har en jäkla utväxt! Det är den hemskaste utväxten jag någonsin sett :s
Har dock beställt tid hos min moster för sligning+klippning :) Okej, om en månad men ändå ;p

Detta var för ett par månader sedan tror jag, tänk då hur det är nu :s

2. Mina vader!
Efter att ha sprungit 2 km (2000 meter är väl 2 km? ;s) som jag absolut inte brukar göra så har jag sjukt ont i vaderna, särsilt den vänstra :s Jag har typ stått och strechat den ett tag nu :p Antagligen är det för att jag lägger min vikt helt fel, jag har ju problem med mina hälsenor eftersom jag går på tå och även springer på dem så det kanske är därför? :s

Jaja, nu tänker vi positivt! Mitt hår kommer bli bättre snart, mina vader är bra tills imon och det är valborg imon! :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0