Lördag!

Idag vaknade jag vid 10, var typ klar vid 12 x'd

Jag har kollat på en dansk film nu x'd Den hette typ Karla och Katrine :p Det handlade typ om Karla som ville ha tillbaka sin förra bästis så hon bjöd med henne (Katrine) till deras sommarställe. Där mötte de Jonas (jättesöt kille ;)) som Karla blev kär i och han blev typ kär i henne också.
Karla och Katrine började bråka och lite sånt men sedan blev det bra :p

Ikväll är det bara jag hemma. Pappa spelar poker, mamma jobbar och lillasyster ska till en kompis. Så det blir nog bara massa filmer för mig idag ;p

Karla, Jonas och Katrine

Jonas är ju jättesöt :D Jag höll på att dö, och hans hår var sjukt snyggt i filmen ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0