Soooooooolig dag! B-)

Äntligen är det massa varmt! B-)
And I love it!

Första dagen i skolan efter lovet, och såhär såg denna måndagen ut!
• Vi började med so, vi kollade på film där Nellie bokstavligen somnade x'd
• Svenska, där satt vi ute (a) Jätteskönt var det!
• Sedan matte -.- Verkligen mitt favoritämne -.- Vi gjorde ett gammalt nationelltprov som gick helt okej tror jag, sedan rev Erik ner gardinen också x'd
• Vi gjorde lite hemkunskap på målpasset eftersom vi ska hålla i en lektion :s
• Sedan när vi hade Musikal-grej så dansade vi ;)

Sedan ska jag nog gå ut och lägga mig på baksidan :) Ibland är jag glad över att vi har gräsmatta, detta är ett av de tillfällena ;p Jag älskar att gå ut och lägga mig i gräset på en filt och bara lyssna på musik (a)
Så det blir nog det ;) Får nog börja läsa min engelskabok också -.-

Imon blir det nog att ta min vårjacka och solglasögon ;p Det var sjuktvarmt nu så jag fick cykla med jacka öppen :o Och solen gjorde ont i ögonen :(


Saknar att vara brun :(


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0