Superkväll igår ;p

Kände för att sova ut idag så har inte gjort ett skit än så länge (a)

Men igår hade vi (jag fanny alice o elin) ju roligt minst sagt :p Vi hade typ inget att göra men vi skrattade lika mkt för det (a)
Vi har lite konstigt humor, skulle inte förvåna mig om min hals är helt förstörd idag :p Får se sedan hur den egentligen mår :p

Idag händer nog inget spc, får se ifall jag kanske ska läsa lite i mina böcker (en ska jag nog lägga ner o byta :p) eftersom en ska vara klar nästa vecka :s Har kommit ganska långt i den men har typ inga citat om själva handligen x'd


Längtar efter att vara bruuuuuuuuuuun!♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0