Torsdag!

Kom hem för 40 min sedan kanske?

Från skolan då asså :p
Vi hade idrott på vallen idag (friidrott) och vi sprang 5 varv runt den där 400-meter långa banan :s Eftersom jag har sjukt dålig kondition och har problem med mina hälsenor så var det ganska jobbigt :s
Fast jag är glad att Fanny fanns där och pushade mig, tack så mycket bästis, utan dig hade jag aldrig klarat det<3 Om inte hon hade pushat på mig hade jag antagligen gett upp :p Sån är jag (a) Men jag har bestämt att jag verkligen måste börja springa lite för att få liiiiite bättre kondis iaf ;)

Idag blir det inte så mycket att göra, sa göra klart min engelska-uppgift och sedan ikväll ska jag o Fanny baka kladdkaka :) :) :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0