Tränat Core idag!

Såhär såg min Tisdags-skoldag ut!

• Dagen började med en lektion i franska -.- Jag var ju inte med förra veckan så hade inte en aning om vad jag läste x'd Men jag försökte så bra jag kunde och fick mycket hjälp av Elsa :)
• Sedan hade vi so där vi kollade på en film hela lektionen typ -.-
• På idrotten hade vi fotboll och som alla i min klass vet så är ju fotboll på min kreterierlista! Ingen är bättre på fotboll än mig (a) Slapp dö eller att skada mig iaf idag :p
• På no:n så läste jag mitt häfte typ 3 gånger, emellanåt så lyssnade jag bara på alla som pratade (a) Alice hade med sig en sån där indisk massage-huvud-grej, typ alla tyckte att den var skön men inte jag! :o Jag tycker det är jätteobehagligt x'd
• Sedan hade vi bild där jag blev klotterplank -.- Först skrev Jakob massa i min nacke, sedan kommer Hannes och börjar kladda där också, sedan kommer han och ska torka bort det med en äcklig disktrasa x'd

Efter skolan cyklade jag hem och åt rån :) Fanny kom o vi kollade klart på Festival och läste massa (eller massa o massa) no och sedan cyklade vi ner till Friskvågen där Tamara väntade :)
Vi körde core ;)

Imon är det play-foto (kommer inte ihåg vad det hetet x'd) och jag vet inte vad jag ska vara ännu x'd Får väl bli en vilde eller vad det nu var :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0