27 augusti, fredagen som slutade baaad...

27 augusti, fredagen som slutade baaad...

började bra med sovmorgon till halv tio (y) sedan åkte jag tamara o elin till almers o kollade runt lite, allt är typ förändrat :'o sedan efter vi hade ahft franska så slutade vi och vad har hänt då? jo, min cykel är stulen -.- för andra gången på tre år.. är jag kanske lite för oförsiktig med min cykel kanske? så nu et jag inte vad som kommer hända, vi får se ://
men nu tillden bästa nyheten! Min mobil är lagad! :D Så när pappa har slutat så kommer han hem med den :D Som jag har längtat :'o jag orkar verkligen inte ha min skitdåliga mobil med en jäkla blomma på x'D


min cykel, fast min har inga blommor o svart text ://


hejdå, jobbiga mobil!!! :D och..


HEJ UNDERBAR! :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0