Angående hollywoodfruarna..

Okej, det finns nog ingen som älskar Svenska Hollywoodfruar så mycket som jag gör..

Jag tycker om det så himla mycket! Norska Hollywoodfruar tyckte jag var lite sämre men det fungerade att kolla på. När danska hollywoodfruar så blev jag lite irriterad och jag väntade bara på att isländska o finska skulle komma men jag kan faktiskt kolla på det.
Sedan började det ju ännu ett nytt hollywood-program på 5an, typ Ja vi elsker Hollywood! Det tycker jag faktiskt om lite men det är typ exakt som Hollywoodfruar.
MEN!
NU HAR DET FAKTISKT GÅTT ÖVER GRÄNSEN!
Varför ska dom börja sända Svenska Nwe York-fruar och Skånska fruar!?!
Nu får det räcka tycker jag! Inget slår Svenska Hollywoodfruar och vem ska kolla på Skånska fruar asså!? Det har urartat något så totalt! Snart kommer väl Stockholms fruar och Gottlands fruar elr nått -.-

Svenska Hollywood-fruar = Superduper bra! (y) Tummen upp för Maria Montezami!
Norska Hollywood-fruar = Helt okej faktiskt :)
Danska Hollywood-fruar = Nja, inte spc bra..
Ja, vi elsker Hollywood = Ja, helt okej det med :)
Svenska New york-fruar = -.-
Skånska fruar = -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0