Charlie ♥ Claire

Okej, fastnade framför lite Lost-klipp innan jag hann sätta på filmen (a)

Jag har aldrig varit något stort Lost-fan men jag kan ibland kolla på det och jag älskar paret Charlie och Claire, dom är så himla fina tsm tycker jag! Jag har sett hela säsong 1 och en bit av säsong 2, har inte orkat se mer fastän att min lillasyster har säsong 1-4 :p Men nu kollade jag på ett klipp från det allra sista avsnittet (inte för att jag fattade någoting för det gjorde jag verkligen inte xD Helt clueless är jag!) och som jag förstår det är dom i livet efter ön och har glömt bort allt? Men så träffas Charlie och Claire♥



Så himla fint asså! ♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0