Ingen Naturkunskap för mig, inte :)

Jämna veckor=Naturkunskap, ojämna veckor=Ingen naturkunskap!

Vecka 35 så...

Idag hände väl inget spc tror jag, slutade som sagt tidigt idag då vi inte har någon naturkunskap dom ojämna veckorna :)

Jag har kommit på 2 en sak, att jag är helt beroende av Facebook.. Jag går in en gång, kollar om det har hänt något och sedan logga ut. Gå in på en blogg, in på facebook igen, gå in på en annan blogg, gå in på facebook igen och så håller jag på ett tag så man kan lugnt säga att jag är beroende.. -.-
Ska faktiskt försöka sluta vara inne så mycket nu tror jag :) Idag var förresten första gången jag var inne på facebook då inga av mina vänner var inne, det är väl ändå lite kul :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0