Lite disigt ute och jag knäckte nyss mitt knä -.-

Vaknade relativt sent idag också fastän jag skulle ha gått upp vid nio (a) Så nu har jag städat färdigt för idag! (y)

Idag händer inget spc tror jag, ingen är typ hemma elr lediga :s Men imon har jag bestämt att jag ska vara med Tamara, vare sig hon vill eler inte :p nej men det var verkligen jättelänsesedan jag var med henne, typ en och en halv vecka seda :s det kanske inte låter så längemen i min värld är det det ;)
Papa ska lämna in min dator på pc-data idag också, han lyckades inte fixa den eftersom man knappt kunde göra något på den innan den la av -.- Så förhoppningsvis så ska de väl kunna lagasmen man vet aldrig hur dyrt det kan blir :s


Hittade en väldigt charmig bild på mig på jennys dator, påvg till kreta :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0