Ojdå...

Shit!
Glömde helt bort att jag hade en blogg där ett tag :p

Igår kollade jag film med kompisar, gissa om det var läskigt att cykla hem själv efter att ha sett den läsigaste Irene Huss-filmen någonsin :s Men jag blev inte kidnapad och jag överlevde ;)

Idag var ajg med Hanna, vi gick runt på stan ett tag men hittade inget spc :) sedan åt hon pizza, sedan fick vi pnaik när vi märkte att vi skulle bli tvugna till att åka bss hem och att jag inte hbar något busskort (a) så vi letadeupp Nellie som var så snäll att hjälpa mig :D
Jag hjälpte henne att välja kläder o plattahennes hår sedan gick hem:)
Keligt att man inte hade någonstans att ta vägen lördagen före man börjar skolan men det löste jag och tamara genom att vara med varandra ;) så vi har varit en stund och ska vara det sen igen :)) Merci beacuoup Tamsan<3


Shit...


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0