Tv-serie-lista!

Först och främst: Välj dina 5 favorit Tv-serier. (inte i någon speciell ordning)

1. Vänner
2. One tree hill
3. Desperate housewives
4. Grey´s anatomy
5. OC


Vem är din favorit karaktär i nr 2? (One tree hill)
Nathan lätt!
Före jag sett serien, då min lillasyster såg på den, hade jag Lucas som favorit eftersom jag tyckte att Chad Michael Murray var sjukt snygg men när jag sett ett par avsnitt fastnad jag för Nathan och hans skönhet och kaxighet. Nu tycker jag om honom för att han är så otroligt snäll och mysig och för att han fortfarande är så himla snygg!

Vem gillar du minst i nr 1? (Vänner)
Allvarligt kan jag inte svara på den, jag har faktiskt ingen favorit där heller. Jag tycker lika mycket om allihopa, jag har alltid haft svårt att tycka bättre eller sämre om någon i VÄNNER så jag kan tyvärr inte svara...



Ditt favorit avsnitt från nr 4? (Grey´s anatomy)
Jag gillar avsnittet i säsong 5 (tror jag) då en bussolycka inträffar och på bussen är det massa High school-ungdomar, där ibland finns en kille och en tjej som är bästa kompisar (men dom är nog lite mer ändå ;)) och tillslut dör killen.. Det är väldigt sorgligt men ändå väldigt bra :D

Vilken är din favorit säsong av nr 5? (OC)
Hm.. jag gillar nog säsong 1 bäst, då Ryan flyttar till Newport och blir tillsammans med Marissa, då Summer börjar lägga märke till Seth och då Marissa fortfarande lever!

Favorit par i nr 3? (The Vampire Diaries)
Julie och Austin tyckte jag var skitfina tillsammans, visst Austin var ett svin som var otrogen mot henne med Danielle men dom är så fina ändå! I avsnittet då båda sitter tillsammans på golvet (med ett par andra) i affären då ms. Bigsby har dom som gisslan och Austin beskyddar Julie :) Plus att Austin är så sjukt snygg att man kan dö!!!!!



Ett par du inte klarar av i nr 2? (One tree hill)
Hmm.. jag vet faktiskt inte. Jag har nog inte varit så jätteglad över att Nathan och Peyton var tillsammans men det är bara för att jag är ett STORT Naley-fan.

Hur länge har du kollat på nr 1? (Vänner)
Jag har inte sett det sedan det började sändas, det började ju sändas samma år som jag föddes (dock har min mamma sett det från början tror jag, det var hon som fick mig att börja kolla på det) Jag kollade på sista säsongen som var 2004 tror jag? Och då var jag 10 år.

Hur blev du intresserad av nr 3? (Desperate housewives)
Allvarligt talat kollade jag på ett av de första avsnitten tillsammans med min pappa xD Han hade kollat på dom första, sedan tröttnade han och tyckte det var skitdåligt men inte jag! :D Så jag gillar DHW pågrund av min pappa ;)



Favorit skådespelare i nr 4? (Grey´s anatomy)
Jag älskar Justin Chambers! Han är sjukt duktig på att vara "tuff", kärleksfull och emotionell, plus att han är otroligt snygg han med ;)

Vilken serie gillar du mest 1,2 eller 5? (Vänner, One tree hill eller OC)
Åhh shit! Jag hatar verkligen den frågan: Vilken är din ABSOLUTA favoritserie? Men det står emellan VÄNNER och One tree hill.

Vilken serie har du sett mest avsnitt från mellan 1 och 3? (Vänner eller Desperate housewives)
Jag har sett alla avsnitt av båda säsongerna, men eftersom jag kollat på alla avsnitt av Vänner fler ggr än alla av DHW så får jag nog säga Vänner.



Om du kunde bli en av människorna i nr 4 vem skulle det vara? (Grey´s anatomy)
Hmm, det får nog bli Izzie då eftersom hon är tillsammans med Alex en stor del av serien (a)

Skulle 3 & 4 fungera att slås ihop? (Desperate housewives och Grey´s anatomy)
Hmm let's se! Ett sjukhus där Bree springer runt och försöker få allt perfekt och där Edie försöker fånga lite män eller en förort där Meredith och Christina står och bränner mat och där Derek och Alex har affärer med alla på gatan! Hmm, skulle inte tro det ;p

Sätt ihop två karaktärer i nr 1 som skulle kunna bli ett helt okej par? (Vänner)
Joey och Pheobe tror jag skulle bli söta tillsammans :)

Har nr 5 inspirerat dig? (OC)
Nja, jag vet inte (a) Att aldrig röka gräs kanske?

Vilken serie mellan 3 & 5 har det bästa Castet? (Desperate housewives och Grey´s anatomy)
Måste nog säga Desperate housewives, skådespelarna där är som gjorda för att spela deras karaktärer! Vem annars skulle spela Bree eller Gabrielle eller Edie tillexempel? Nej det skulle bara inte funka ;)

Vilken serie mellan 2 & 4 har bästa intro musiken? (One tree hill och Grey´s anatomy)
One tree hill! Älskar all musik i One tree hill, introt har jag tyckt om väldigt länge och det är mycket bättre än Grey´s :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0