Dan före dopparedan!♥

Imorgon kommer dagen som jag och Fanny har gått och väntat på i 364 dagar!

Juldagen och annandagjul är nog ändå de mest tråkiga dagarna på hela året.. Så himla hemskt när julen är över, då får jag ofta damp och kastar bort alla mina jultomtar och grejer för att jag är så deprimerad xD Men sen är det ju snart nyårsafton så det lugnar mig lite ;)

Idag ska jag inte göra något spc tror jag, ikväll ska jag hetsbaka med Fanny (jag har bakat julgodis 2 ggr iår! :o Inte alls mycket alltså..) Vet inte riktigt vad det blir, antagligen mjukpepparkaka för min del efter jag har massa pepparkakskrydda kvar :p

Nu ska jag fortsätta att kolla på Leilas Jul och snart göra mig iordning!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0