Deppiga rebecca...

Usch så deprimerad jag blev nu! -.-

Sitter här och känner mig verkligen urusel och tråkig och ful och kelig.. För det första; jag vet inte vad jag ska göra på nyår.. Det kanske löser sig, annars får jag fira nyår med min pappa och släktingar eller lillasyster och hennes kompisar!? :o (please God, if you really exist, help me!!) För det andra; ett prov väntar på mig när jag kommer tillbaka till skolan -.- IG på naturkunskapsprovet så det måste jag göra om för att få G i hela kursen.. Så det blir plugg nu på lovet ändå... För det tredje; mitt hår!!!!!!

Usch vad fult mitt hår är just nu! Guld & grönt, torrt, kort och slitet... Det hjälper ju inte heller att jag fortfarande inte har kunnat ta kontroll över mitt missbruk... plattången... Vet inte vad jag ska göra, jag försöker att inte platta det när jag inte ska någonstans men det är väldigt svårt för mig.. Försöker också att låta håret torka av sig själv och inte torka det med hårblås, och närjag väl torkar eller plattar det så använder jag värmeskydd..
Kan inte färga det heller på ett tag, jag bleker det ju och det tar ju verkligen kål på allt jag har :s Så jag får gå runt med en ful utväxt ett ganska bra tag till...


You see what I mean...?


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0