Juldagen - årets depp-dag -.-

Jag hatar verkligen juldagen -.-
Då känner man bara: "Shit.. det är 364 dagar kvar till nästa jul! Och typ 11 månader kvar tills jag ens får börja tänka jul igen?!" Så denna dagen ligger jag bara i sängen och kollar nya Desperate housewives-boxen (y) Annandagen är också lite jobbig.. Men snart är det nyårsafton, och efter det mina födelsedag och sedan är det snart vår och sedan sommar :)

Idag har jag börjat planerat lite för vad jag ska köpa för mina christmas money! Sugen på 2 saker asså..


Iphoneskal, vilken färg ?

mi lajki ladylike swamp safari crusifix cubic zircona double ring
Mi lajki-ring, lillasyster fick en i silver
i julklapp ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0