NYÅRSAFTON!!!

ÄNTLIGEN NYÅR!

Ska över till Fanny halv 5, hon ska hjälpa mig med min ögonfransar, sedan ska jag göra mig iordning där, sedan ska jag till Elin&Tamara (tror jag? tamara är konstig på sms nu :s), sedan vidare till jennifer och sen ner till stan! Det ser ut att bli en bra sista dag på 2010 (y)

Just nu funderar jag på att kanske lägga en ansiktsmask, är inte riktigt säker ifall jag orkar dra mig upp just nu.. Allt är ju fixat? :o
kläderna är utsedda
• sminket tar jag hos fanny
• drickan är klirrad
• smyckena utsedda
• planeringen är
nästan klar...
Ska bara se ifall jag kunde äta med tamara&elin eller om dom dissar mig? :o Annars får vi se hur jag löser det..


Hej mitt vinterland...?


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0