Söndag - ännu en slapp dag!

Behöver nog en slapp dag till...

Känner mig helt slut i kroppen :o Senare kanske jag ska vara med Fanny men nu blir det bara lite slappt. Detta ska hända idag iaf:

• Packa undan alla julklapparna
• Ta kort på alla julklappar och lägga ut
på bloggen ?
• Ringa lillasyster för tretusende gången och
försöka få henne att låna ut One tree hill
till mig ;)
• Duscha
• Slappa!!!!!

Lillasyster fick sjunde säsongen av OTH i julklapp, jag vill låna den nu (kollade klart desperate housewives innan (a)) men det lilla mongot svara ju inte i sin telefon! Det är något jag kan bli riktigt irriterad på, när folk inte svara i mobilen! Vilket min lillasyster är bäst på -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0