tisdag

Ligger i sängen, lyssnar på Michael Jackson, funderar på att kanske snart börja tänka på att kanske göra mig iordning.. men jag dras till datorn ju!

Idag ska jag vara med Fanny, sminkning till nyår står på schemat (y) Och ja! Planerna för nyår är som gått som klara! (y) Tack vare uuuuuuuuunderbara Tamsan (som BTW snart måste komma hem!) Så vi ska bestämma sminkning ;)
Jag kanske har bestämt kläder, får se om det blir det ;) Det är inga "traditonella" nyårskläder, asså ingen klänning eller så men det kan nog bli bra ändå...
Imon ska jag ner till stan med mamma, bland annat ska Mi Lajki ringen inhandlas så jag kan ha den på nyår ;) Sedan ska jag kanske kolla lite kläder till nyår, ifall min plan skiter sig och visar sig inte vara bra alls!


missrebeccamariairenesvensson förra nyår♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0