Usch säger jag bara..

Gud vad trött jag är!

Sov från halv tre till tio idag -.-
Får se ifall jag orkar plugga idag, tror inte det så då får det bli greys anatomy istället..

Igår blev det en impulsresa till Lina, liten "chillfest" som dom kallar det blev det..
Jag skulle egentligen ha sovt över där men min hals var helt fucked up asså så åkte hem med Alice (som jag förresten var först till att gratta igår! :D Var först med Tamara o Elin också ;D)


VÅGAR INTE LÄGGA IN BILDEN PÅ FANNY JAG TOG IGÅR PÅ BUSSEN, DÅ ÄR JAG GANSKA SÄKER PÅ ATT HON KOMMER KOMMA IN I MITT RUM INATT NÄR JAG SOVER OCH DÖDA MIG FYRA GÅNGER OM!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0