Elins otroligt seriösa videoinlägg från syslöjden igår!

Elin gjorde ett videoinlägg igår på syslöjden!

Jag har nog aldrig sett henne göra något så seriöst :o Det var helt galet!
I början har hon lite svårt att börja eftersom jag och andrea (elr andrea, jag sitter och lyssnar :p) sitter och svamlar!
Men ganska fort så sitter jag och lyssnar på Elin istället ;p Idag var hon på Gekås antagligen ;)



Och på 0.13! xD Hahahha, vilken bitchblick Elin ger Andrea!! xD Hahahahahha!

Elin:
SKÖNT, då slipper vi det mer!
Elin: Vilket håll, det vet jag inte men det står Elin iaf!
Elsa: Så sjukt spännande asså, du måste berätta! Elin: Precis!
Och eftersom Elin är stenrik så åker hon till....
Elin: ... Gekås med min pappa!
Anton: Asså, kan ni va tysta!? Elin: Lägg av!!
Då och då hör man mig knäcka mig för vad hon säger xD

Asså jag vet inte hur många gånger jag har kollat på denna nu xD Och jag skrattar lika mycket varje gång!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: elin berndtsson <3

ASHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

jag ska till gekås imorgon istället!

rik som ett troll (aa)

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHA du älskar den ;))))

men hon sa ju ngt helt cp x'ddddddddddd7



puss <3

2010-02-13 @ 23:29:20
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahahahhaahahah jag tycker att det är JÄTTEROLIT xD

Hahaha jag kommer inte ihåg vad hon sa xD Att det var kille som var snygg tror jag ? (a)

2010-02-14 @ 19:43:24
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/
Postat av: elin berndtsson <3

va de säkert x'ddddd<3

2010-02-15 @ 21:57:35
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0