Första dagen i skolan efter sjukdom

Första dagen i skolan efter min sjuka, det gick väl bra :)

Vi hade inget so-prov, han hade planerat fel :p
Men roligaste grejen på målpasset (tycker jag, men jag har lite dålig humör ;p)

Jag och Nellie försökte komma på massa namn till alla xD Vi orkade inte riktigt jobba på målpasset ;)
Nellie: Fanny, säg 3 frukter på B!
Rebecca: Men INTE banan!
Fanny: Hmm... Banan...
Jag tyckte att det var jättekul xD

 



Kollar på Familjen annorlunda nu och så var en familj och klippte sig. Den äldsta sonen klippte sig mycket så pratade dom hans syster om det.
Systern: Först trodde jag att Kevin skulle ha en pottfrilla, men sedan klippte dom till det. När Kevin var klar var han fulare än innan.
Hahaha xD


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0