Solglasögon :)

Solglasögon är något jag desperat kommer att leta efter!

Jag fick ett par jättefina av min lillasyster i konfirmationspresent i somras men behöver nog några par till tror jag ;) Så här kommer några jättefina från Salt&Peppar!



175 kr.
Jag vill ha typ i den här modellen tror jag!
Jag gillar ju rosa och jag tycker att kombinationen
av vitt och rosa är väldigt fin :)


175 kr.
Typ sånna här gick många runt med förra året,
i den här modellen alltså ;p
Men jag gillar att de inte ser ut som alla
andra och att de också har brunt glas :)


175 kr.
Dessa har en underbar färg! Är bara lite orolig
för hur de skulle sitta på mig ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0