Ny väska?

Jag tror att jag är tvungen :/

Hur fäst jag än är vid min lilla väska så måste jag nog ha en ny (a) Den börjar bli för liten för idrottskläder och böcker :p Och jag brukar ta med mig flera ton med plugg hem PÅ EN GÅNG så det blir lite tungt ;p
Jag vet att det nog blir en Friis & Company väska men vet inte riktigt vilken ;) Ska lägga upp ett par exemplar nu :)


Den här är jättesnygg tkr jag! En svart tror jag det blir, eftersom
det passar till allt :) Den här är lite annorlunda till de "vanliga"
Friis&Company väskorna och den är väldigt snygg ;)


Den här var också ganska fin ;) Likadant "mönster" som på
de flesta väskorna från F&C men den har ett annorlunda spänne :)
Dock är jag lite tveksam på hur stor väskan är, den ser
inte spc stor ut :/


Den här var lite cool tkr jag ;)
Det är ju typ en "påse" men som ser
väldigt snygg ut :) Den ser ut att vara
ganska rymlig också :)


Det här är en av mina nuvarande F&C väskor
och den börjar bli lite jobbig i färgen :p

Min kompis Alice har en jättefin Friis&Company-väska. Den påminner lite om en portfölj elr vad man ska säga och något liknande vill jag kanske ha :p Och min andra kompis Fanny har en "traditionell" F&C-väska och den är också jättefin så det kanske blir en vanlig ändå :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Malin Jansson

vart finns den först väskan att köpa nånstans? :)

maila till [email protected]

tack!

2010-09-07 @ 19:55:36
Postat av: caroline

Hej! Snälla svara, vart har du sett den första väskan någonstans? Maila mig med svar! :)

2011-12-14 @ 20:17:38

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0