Sista lovdagen -.-

Sista lovdagen idag -.- Om ett halvår är det sommarlov :p Bara att längta tills det (a)

Jag skulle egentligen gått upp klockan 8 idag och duschat men jag somnade om (a) Så halv 12 hoppade jag in i duschen :p
Nu har jag gjort mig iordning, klätt på mig, sminkat mig och lite sånt :)

Idag tror jag inte att det blir något spc, packa väskan och lite sånt till skolan tror jag :/



Måndag: Skolan börjar -.- Vara med Tamara :D
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:
Som ni ser så händer det inte så mkt denna vecka (A) Men får säkert MASSOR med läxor första veckan så kommer nog att ha massor tillslut :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0