Regnig dag förstör kvällens planer?

Jäklar vad det regnar jag städar!

Eftersom det regnar väldigt mycket nu så vet jag inte ifall jag har så stor lust att åka ner till stan ikväll (ströget ikväll) men vi får se hur det blir!
Idag skulle jag egentligen vara med Fanny men vi får se hur det blir med det (båda har mycket att göra idag).
Nu har jag städat från typ 11 till nu, halv 3! Sjukt bra gjort av mig tycker jag allt (y) Hela huset har jag städat, eller ja plockat undan och dammsugit :) Men det tog mycket längre tid än vad jag trodde det skulle göra! Nyvunnen respekt till min mamma! ;)


Mm, känner mig väldigt vacker idag (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0