Soligt och varmt wich I like!

Idag har det varit fint väder typ hela dagen, jättevarmt och jag har nog blivit lite brun iaf ;)

Om nån timme typ ska jag sätta igång att börja göra piroger vilket blir min kvällsmat, det var ganska länge sedan men det är fruktansvärt gott och jag har längtat tills jag får möjlighet att göra det.
Annars händer det inte så mycket, jag har hållt på så mycket förra veckan känns det som och så har jag ju inte sovit så bra i helgen men det får jag sktita i ;) Jag måste få mer energi så jag orkar med saker men men (a)

Imon ska jag typ städa så jag får ihop mina pengar ;) Hela huset ska städas (jag har på något sätt lovat mamma att städa toalettarna också xD) plus att jag ska städa undan lite på vinden där det ser ut som ett bombnedslag (a)


Favorite in repris ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0