Wavin' flag & Here comes a regular



Jag försökte få till ett bra kort under hela Wavin' flag, om det tar så långt tid så är det något fel på ens ansikte..


 

Idag började jag dagen med att kolla på friidrott med min paaaapaaaa, överaskade är vad vi blev när vi märkte att Carolina Kluft (hon stavas med ett tyskt u va, eller har jag bara fått för mig det? :s Hur som helst så vet jag inte hur man gör ett sånt ;p) gick vidare till final :'o
Sedan åkte jag ner till stan med Fanny o Alice, dom hittade mycket fint medans jag inte hittade någoting.. Jo, en frapino ;p
Nu sitter jag hemma och ska snart börja jaga en sladd till min mobil (har tappat bort min :p) så att jag kan fixa musik till den tills resan :)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0