Bara liiiiiiiite plugg kvar nu..!

En redovisning till, sedan har jag gjort min skolplikt! :D

Imon har vi engelska-redovisning i två timmar, ska ha med mig typ frukost eller något så ska åka och handla med Fanny sen :)

Lämnade in min förbeeeeeenade so-uppsats igår också. Jag var klar med den coh skulle skriva ut den vid 9-tiden och då gjorde jag det stora misstaget; jag bad pappa läsa den! Självklart hade jag failat på massa ställen men en fail var en jobbigt fail :p Jag hade skrivit som en typisk tonåring, jag hade skrivit på ett sätt som fick det att låta som om jag tror att dom hade datorer på 30-talet x'D
Allvarligt, jag har aldrig sett min pappa skratta så mycket! Tårarna rann, han låg nästan ner i fotöljen och han bara skrek rakt ut x'D Självklart kan jag inte hålla mig när pappa skrattar och han fick det att låta mycket roligare så min maskara rann som värsta niagra-fallet eller vad det nu heter :p Jaja, det blir nog bra ändå!

Hade också so-redovisning together with my group! Det gick faktiskt ganska bra, jag läste bara pyttelite av mina stödord och jag stakade mig inte på något :) Våran lek var också ganska rolig :p


Du måste bli jättefrisk så vi kan vara konstiga tsm igen.. :(<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: tamara <3

naw, jag börjar bli frisk nu så snart är jag tillbaka igen, mahaha! :D <3

2010-06-05 @ 00:28:39
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0