En regning måndag..

ser ut som om det kommer bli en regning vecka -.-

Mitt humör var dock på topp idag! (y)
Jag var sktiglad och skitpeppad inför musikalträningen idag, men på eftermiddagen dog jag ut.. -.-
Jag blev jättetrött, fick asont i huvudet och var så sjukt varm att jag höll på att hoppa ut genom fönstret bara för att få regn på mig. Jag var svinyr också :s

Jaja, nu får jag se till att bli lite piggare trots att jag ligger här och nästan somnar. Är skitsugen på McDonalds vilket jag inte alls tkr om i vanliga fall men jag kan få sånna här McDonalds-behov ibland :p Får väl se om pappa har lust att köra en sväng dit sedan (a)

Är lite deppig för vädret, ser ut att som om det blir regn hela veckan -.-

De inriktade väderrapporterna är de vitkigaste tkr jag eftersom de är mitt på dagen ;)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0