Godnatt måndag..

Nu ger jag mig!

Efter 2 timmar att försöka hålla mig vaken (det kan ju inte vara nyttigt att sova klockan 6 på kvällen!? :o) så ger jag mig, nu skiter jag faktiskt i om jag somnar!
Jag struntar i att jag kommer ha överskottsenergi imon i skolan, jag skiter i att folk kommer att tycka att jag är helt dum i huvudet när jag studsar omkring i korridorerna, jag skiter i att när jag väl har satt mig i matsalen så blir jag trött, jag skiter i att jag kommer att däcka i hemvisten på matrasten, jag skiter i att jag kommer vara jättretråkig och jättelättirreterad de sista lektionerna för nu går jag och lägger mig!!

Godnatt :)


PS. jag är FETT brun! ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0